piątek, 2 stycznia 2015

Z życia wyciągnięte#2 Happy New Year

Hejka kochani!
No to mamy już ten nasz 2015 rok. Z tego życzę wam aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni, żeby spełniły wam się wszystkie marzenia, wielu wspaniałych przyjaciół, cudownych chwil, zdrówka. Po prostu wszystkiego co najlepsze :>
Sylwestra spędziłam z moją przyjaciółką Jujką. Bło bardzo wesoło :) Tańczyłyśmy, śpiewałyśmy, no czego chcieć więcej ? Część sylwestra spędziłyśmy z polsatem, jednak potem przeniosłyśmy się do tvp2. Nie zapominając o ty że Tomek, napisał na swoim ask' u że jest na omegle, po czym my spędziłyśmy ponad 2 godziny na szukaniu go i niestety się nie udało. Jednak bardzo dobrze się bawiłam.
A Nowy Rok? Prawie cały spędziłyśmy w piżamie, a jak Jujka pojechała to ja zaczęłam grać w simsy i tak do północy. Zostawiam wam kilka fotek i do następnego ! :)








Roxi modelka <3


5 komentarzy:

  1. slodziutki piesek! :)
    piekne zdj :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sylwester dobrze spędzony! :)
    Udanego 2015 roku! ♥ positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. supi zdjęcia!
    Obserwujemy?
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra zabawa to podstawa :) http://issku.blogspot.com/
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń