wtorek, 6 stycznia 2015

Z życia wyciągięte #3

Hejka kochani!
Dziś mamy 6 grudnia, Święto Trzech Króli.. Dziś jakoś o 12 spotkałam się z Anią poszłyśmy do kościoła, a po mszy był taki przemarsz, oczywiście my jako harcerki brałyśmy w nim udział, i mimo to że ubrałam się tak ciepło że wyglądałam jak 'pimpuś sadełko ' hahha :D to niestety bardzo zmarzłam... Wróciłam do domu, zjadłam obiadek, i usiadłam chwile przed komuterem sprawdzić internet, ale trzeba się wziąć za lekcje, znaczy miałam tylko zadany temat w ćwiczeniach ze geografi, na szczęście już go zrobiłam. I teraz powinnam uczyć się z WOS' u bo jutro muszę iść zaliczyć pracę klasową na której nie było mnie w szkole. Ale zawsze wszystko ważniejsze od nauki i więc usiadłam i pisze do was tego posta tak na prawdę o wszystkim i o niczym. Ale tak siedzę pod kołderką i cały czas nie mogę się rozgrzać.
Ehhh, no cóż nie mogę uwierzyć w to że jutro do szkoły. Coś czuję że nie wstanę, a jeżeli wstanę to umrę do końca dnia. A na lekcjach wszyscy będą rozkojarzeni i nie nadający się do życia. W sumie bardzo nie chcę iść do szkoły, jest tak zimno i nie chce się nic a co dopiero się uczyć. To wolne powinno zdecydowanie trwać już do września. Ale pomęczymy się te 3 tygodnie i FERIEE ! Jakoś przeżyjemy.. chyba.
Dobrze na mnie już czas żegnam się z wami cieplutko i do następnego! :)


2 komentarze:

  1. Cóż, jakoś te 3 tygodnie do ferii musimy wytrzymać ;) Ja też szczerze wątpię, czy jutro w ogóle uda mi się wstać o 6:30 jak przez ostatnie dwa tygodnie o 5 się kładłam xD Ale trzeba jakoś dać radę :D Wiesz, szczerze ci zazdroszczę, że masz już wszystko odrobione i po raz kolejny przeklinam własną głupotę, bo ja jeszcze się w ogóle za lekcje nie zabrałam xD Więc to będzie długa noc... No nic, powodzenia w szkole :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    no też się cieszę ,że zaniedługo ferie !
    u mnie nowy post!!! zapraszam :*
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń