niedziela, 18 stycznia 2015

Winter sesion :)

Hejka kochani :)
Nareszcie mamy śnieg! A raczej był i już się zmył. Śliczny ten widok, po postu nie mogłam się napatrzeć, jednak chodzenie w takim zimnie po dworze mnie nie zadowala, i wole siedzieć w domku z gorącą herbatką :) Jednak jakiś czas temu mimo mrozu razem z Jujką postanowiłyśmy wybrać się na sesje zdjęciową. I bardzo się ciesze że poszłyśmy. Jak często po naszych sesjach, stwierdzam że zdjęcia są beznadziejne, tak po tej więksość mi się spodobała :) (jakiś dobry dzień, czy coś)
Na sobie miałam mój ostatnio chyba ulubiony sweterek z C&A, który idealnie komponuje się z zimowym krajobrazem, oraz spodnie w gwiazdki, pochodzące z Villi <nie wiem jak to się pisze> i moje buciki z Centro, które uwielbiam, są bardzo wygodne, i pasują chyba do każdej stylizacji :)
Mam nadzieje że post się wam podoba i do następnego :)









2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, u mnie nowy post zapraszam!!!
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że już nie ma śniegu :c Zostaje tylko błoto, ciężko się jakoś z niego cieszyć xD Świetnie wyglądasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń