sobota, 3 stycznia 2015

Moje postanowienia noworoczne :)

Hejka kochani!
Dziś przychodzę do was z postem o moich postanowieniach noworocznych. Ostatnio sporo nad tym myślałam i chciałabym coś zmienić w swoim życiu, jednak wiem że będzie ciężko i może nie ze wszystkim mi się uda, ale warto spróbować! Więc przejdźmy do postanowień!!! :)

Zdrowszy tryb życia
Od dawna chciałam zacząć regularnie ćwiczyć, i nie mówię tu o lekcjach wf' u. Chciałam zacząć ćwiczyć dla siebie samej, dla lepszego samo poczucia i lepszej samoakceptacji. Chcę zacząć się zdrowiej odżywiać, ograniczyć słodycze i nie zdrowe jedzenia, i wzbogacić moją dietę o więcej warzyw czy owoców :)

Blog
Chciałabym przestać zaniedbywać bloga, pisać posty przynajmniej raz/ dwa razy w tygodniu. Jest to moja pasja, którą pragnę rozwijać. Często nie udaje mi się przez naukę czy po prostu lenistwo. Trzeba to zmienić!

Internet
Zauważyłam że spędzam ostatnio sporo czasu w internecie, zajmując się tak na prawdę bez sensownymi rzeczami. Przez co brak mi czasu na podstawowe czynności takie jak między innymi nauka czy odrabianie lekcji. Czas go ograniczyć.

Nauka
Jestem osobą która uczy się dobrze, w pierwszej klasie miałam świadectwo z paskiem, i drugą klasę chcę ukończyć również na takim poziomie Przyznaje że w tym roku z deka opuściłam się w nauce, ale nie jest źle, powiem że jest dobrze, ale stać mnie na więcej. Trzeba po prostu przezwyciężyć lenistwo, którego ani trochę nie brakuje.

Oszczędności
Często chcę obie coś kupić, ale skarbonka świeci pustkami. W tym roku, zrobię oddzielną skarbonkę do której będę zbierać pieniądze, które przykładowo dostałam od rodziców by kupić sobie coś w szkole, czy resztę z jakiś zakupów, a pod koniec roku, policzę ile udało mi się ubierać i kupię sobie coś w nagrodę :)

Dawid

Jak pewnie wiecie jestem kwiatonator. Niestety byłam tylko na jednym koncercie, i to z trasy #9893 bardzo bym chciała spotkać się z Dawidem tak wiecie 'twarzą w twarz' ale to jest szczyt moich marzeń. Chciałabym przynajmniej móc jeszcze raz zobaczyć go na żywo. Mam nadzieję że uda mi się to w tym roku, i oby nie raz! :)

Myślę że to by były te moje najważniejsze postanowienia, i mam nadzieję że uda mi się spełnić większość z nich. I tym miłym gestem się z wami żegnam do następnego! :)

A wy jakie macie postanowienia?

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą skarbonką, może również go wykorzystam ;d ja mam bardzo dużo postanowień ;d
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne postanowienia! ;)
    ja też od tego roku zaczynam prowadzić zdrowy tryb życia!
    http://jestemmiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaczelam ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Próbuje juz ponad rok zmienic swój tryb zycia ale zawsze rezygnowałam po kilku dniach. Narazie jestem pełna zapału, który mam nadzieje że mnie nie opuści i Tobie życzę tego samego ;)
    Pozdrawiam
    smellofvioletlips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnego masz bloga ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda?
    Ale na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń