piątek, 9 stycznia 2015

Kilka pomysłów na zimową nude :)

Hejka kochani!
Nie da się ukryć że mamy zimę. Bardzo lubię widok jak pięknie wygląda ta biała powłoczka z śniegu, jednak na myśl że na dworze jest minusowa temperatura wszystko się odechciewa. Dziś przychodzę do was z postem o tym jak ja staram radzić sobie z nudą :)

Trochę ruchu i zabawy jeszcze nikomu nie zaszkodziło!

Sanki, łyżwy ? To jest to. Mam już lat i uwielbiam zjeżdżać na sankach! Może wiele osób uzna to trochę za głupie i dziecinne. Ale wszyscy całe życie jesteśmy dziećmi. Przecież nikomu nie zaszkodziła odrobina zabawy? I dlaczego mamy odmawiać sobie czegoś co sprawia uśmiech na naszej twarzy? Jeżeli nie jesteś zwolennikiem sanek, wybierz się na łyżwy, to chyba sport dla człowieka w każdym wieku. Zabieraj pupe i baw się dobrze na świeżym powietrzu! :)


Spotkanie z przyjaciółmi

Szczerze to chyba mój ulubiony sposób na nudę. Miło się spotkać, porozmawiać, pośmiać się, powygłupiać i wypić gorącą herbatką na rozgrzanie po spacerze czy po zabawie na świeżym powietrzu!

Zwierzątka

Jest to punkt dla osób mających swoich pupili. Często zimą gdy nie mam co robić po prostu wychodzę na spacer z moim pieskiem. A gdy na dworze jest zbyt zimo by ruszać się gdziekolwiek, zostaje i bawimy się w domu. Wystarczy zwykła piłka, czy jakakolwiek zabawka, a wasz pieszczoch tak jak i wy będziecie mieli z tego wielką radochę!

Film, a może jednak książka ?

Jestem osobą, która za czytaniem nie przepadam, <jednak ostatnio sie przełamuje > ale za to uwielbiam położyć się do cieplutkiego łóżka i obejrzeć jakiś film. Ale jeżeli lubicie czytać to ciekawa książka jest też bardzo dobrym rozwiązaniem !:)
A odnośnie filmów, polecacie jakieś ciekawe ? :)


Internet

Jednym chyba z najbardziej popularnych sposobów jest po prostu życie w internecie. Tu da się chyba zrobić wszystko, przez rozmowy ze znajomymi po różne gry. W internecie ja zazwyczaj siedzę przeglądając różne strony internetowe, oglądając filmiki na youtube, czytam blogi, i pisze posty :) Dla każdego coś dobrego :) :*

Mam nadzieję że post wam się spodoba i wykorzystacie jakieś z pomysłów :> Do następnego!

A który z pomysłów jest waszym ulubionym? A może macie jakieś inne ?

1 komentarz: