piątek, 30 stycznia 2015

Co u mnie+ plany na ferie

Hejka kochani :)
Dziś zaczynam ferie. Znaczy od poniedziałku siedzę w domu bo jakieś choróbsko mnie dopadło. Całe dnie mijają nawet okej, leże w łóżku oglądam jakieś filmy, sprzątam, czytam (tak jest Madzia czyta) takie leniwe dni. Ale zaczynają się ferie więc chce coś w nich robić, by nie stracić czasu na leżenie przed komputerem Nieby nie będę robić nic ciekawego. Jadę na kilka dni do Sztutowa i niestety/ stety przez ten wyjazd nie będę mogła pojechać na harcerskie zimowisko, coś za coś. Mam już zaplanowane kilka spotkań z przyjaciółmi. A poza tym mam w planach pojechać na 2/3 dni do dziadków na wieś. To miejsce ma w sobie coś magicznego i bardzo lubię tam odpoczywać. W moim mieście już otworzyli lodowisko więc jak tylko wyzdrowieje ruszam na łyżwy!
Do następnego!
A wy jakie macie plany na ferie?

6 komentarzy:

  1. Ja nie mam planów na ferie :/
    Zapraszam do mnie :D
    agnezdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam trochę planów :3
    jestemmiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety w poniedziałek moje ferie już kończę ://

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie dopiero za 2 tygodnie, mam już kilka planów :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ferie trwają już tydzień. W sumie nie mam żadnych planów na ostatnie dni :/

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na ferie wciąż czeka, plany dość ambitne, ale czy wypali... ;)
    Super post, zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)

    http://wrong-or-wrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń