wtorek, 30 grudnia 2014

Z życia wyciągnięte #1

Hejka kochani!
Jak widzicie po nazwie posta, będzie coś z życia. Często gdy dodaje post o tym co robiłam danego dnia nie wiem jak go nazwać więc będą one o nazwie '' z życia wyciągnięte'' i będę go numerować.
Ale przejdźmy do dnia dzisiejszego. Ostatnio razem z moimi przyjaciółkami stwierdziłyśmy że jest wolne więc trzeba się spotkać! I padło na dziś ;) Doszłyśmy do wniosku że ttrzeba iść na zdjęcia. Jednak zbyt długo nie byłyśmy na dworze, po prostu było zbyt zimno :/ My takie zmarźlaki, z tegoże było za zimno a Intermarche było blisko poszłyśmy się zagrzać :D Ale  w sklepie za długo siedzieć to też tak nie bardzo, w końcu doszłyśmy do porozumienia i na gorącą herbatę wybrałyśmy się do mnie:) Oj było śmiesznie. Bawiłyśmy się z Roxi, tańczyłyśmy, ale na zdjęcia w domu też przyszedł czas. Teraz dziewczyny już poszły a ja wzięłam się za posta. Zostawiam was ze zdjęciami i do następnego! ;))








Jujka, Julka, Ja :)





A wam jak minął dzisiejszy dzień? O, i podoba wam się nowy wygląd bloga? :) :) :)

8 komentarzy:

  1. na sankach byłam:)
    fajny post ;)
    http://jestemmiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy post: http://jestemmiska.blogspot.com/
    zapraszam do komentowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia : ) . Pozdrawiam !
    Ps . Niestety , ale nie widzę Twojej obserwacji : ( .
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( nie wiem czemu ja jestem u ciebie normalnie w obserwowanych ;/

      Usuń
  4. Super zdjęcia, takie pozytywne. Widać że świetnie się dogadujecie, aż zazdro xd
    Życzę szczęśliwego nowego roku!!! ;))
    http://smellofvioletlips.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia;*mega Pozytywna jesteś i przekazujesz dobrą energie:)! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie przez zimno też niekoniecznie chce się wychodzić z domu, by się z kimś spotkać ;p
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze,że chociaż jedno zdjęcie z podwórka :)
    Ja także długo nie wytrzymuję na dworze ;)
    Przecudne zdjęcia, dzień chyba udany ..
    Obserwujemy ?
    Pozdrawiam,
    Mój blog- klik:)

    OdpowiedzUsuń