piątek, 26 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach ...

Hejka kochani :)
Wprost nie mogę uwierzyć w to że już jest po świętach i zaraz koniec roku. Ten czas leci w mgnieniu oka, nie wiadomo kiedy przemija.
Wiem że święta minęły ale chce wam życzyć z tej okazji wielu wspaniałych przygód, niezapomnianych chwil, dużo zdrówka, szczęścia, najlepszych na świecie przyjaciół, dobrych ocenek w szkole i oczywiście spełnienia wszystkich marzeń :* Mam nadzieje że te święta minęły wam tak wspaniale, jak minęły i mnie :)
W Wigilię od samego rana jak co roku, zaczęliśmy przygotowywać kolacje. Zamieszanie w całym domu :> Do wieczerzy zasiadamy zawsze w 20 osób, po prostu cała rodzinka, tego roku zaczęliśmy o 17. 30. Jedzenia nie zabrakło, jednak ja jestem zwolennikiem pierogów bez których święta nie były by świętami. Nie wspominając o urodzinach babci, która w tym roku skończyła 70 lat :)
Pierwszy dzień Świąt również był baaardzo rodzinny, ciocia z wujkiem obchodzili 40 rocznice ślubu, więc zjechało się troche rodziny. Myślę że to była bardzo fajna okazja aby spotkać się z osobami, które mieszkają za granicą, czy w innych częściach Polski i ciężko utrzymać z nimi kontakt na co dzień.  Bawiłam się doskonale, jednak potem zaczęłam się gorzej czuć, ale nie było czasu  tym myśleć. Chyba najbardziej spodobał mi się taniec z chrzestnym, który tak mną wywijał, ze momentami miałam wrażenie że się przewrócę oraz występ dziadów ( czyli nie proszonych gości, przebranych ardzo śmiesznie i nie wiadomo kto w ogóle to jest). Jednym słowem bawiłam się świetnie !:)
A dzisiejszy dzień spędziłam już dużo spokojniej, odwiedzając dziadków (tych u których była Wigilia) a teraz siedze w domu, i postanowiłam coś do was napisać :)
A i zapomniałabym o prezentach! W tym roku Mikołaj strzelił w dziesiątkę! Od dawna marzyłam o laptopie, takim moim własnym, od którego nikt nie będzie mnie odganiał itp. i oczywiście pyszne słodycze :)
Dobrze ja już więcej was nie zanudzam i do następnego!:)

A wy jak spędziliście te święta? I oczywiście pochwalcie się co przyniósł wam Mikołaj :):):)











9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ! ♥ już obserwuję ;)

    http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Bardzo fajnie że dostałaś laptopa też bym chciała :DD hehe Ja święta spędziłam w domu z rodziną, a co do prezentów to także były trafione :> Może obs za obs ? ja już obserwuję :))
    http://olaa-olaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post i sliczne zdjecia. :)

    Zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs (zacznij a ja się zrewanżuję)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajnie , że jesteś zadowolona z prezentu : ) . Fajne zdjęcia ! Pozdrawiam !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. słodycze to moja ogromna słabość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to udane święta miałaś!
    Zaproponowałaś wspólną obserwację. Ja już to zrobiłam i czekam na uczciwy rewanż :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna szata graficzna bloga
    od stycznia startuje z moim blogiem, ale już teraz próbuje zebrać małe grono odbiorców. jako, że zaobserwowałam Twój blog chciałabym zaprosić Cię do siebie
    saydonut.blogspot.com
    buziaki x

    OdpowiedzUsuń