czwartek, 4 grudnia 2014

Hello December!

Hejka kochani! :)
Mamy grudzień... To chyba ulubiony miesiąc zaraz po tych wakacyjnych oczywiście :) Od początku grudnia wszędzie jest taka wspaniała atmosfera. No co w końcu już nie długo Święta! Coś na co chyba czekają wszyscy. Wiadoma rzecz, wolne od szkoły i spotkania z rodziną których niby nie brakuje i w ciągu roku, ale te w tym okresie są takie wyjątkowe <3
Jednak ta ponura pogoda za oknem wcale nie pociesza. Fakt że jest ciemno jak wstaje i wychodzę do szkoły, a jak wracam to wcale nie jest jaśniej mnie dołuje. A jeszcze tak zimno, że trzęsę się całymi dniami, taki ze mnie zmarźlak :D No ale w przyszłym tygodniu 3 dni wolne, bo trzecie klasy piszą testy. Chociaż trochę sobie odpocznę i spotkam się z przyjaciółmi na spokojnie, bez obawy że trzeba się z czegoś nauczyć:)
Dobrze ja już zmykam :)
Do następnego !:)

1 komentarz:

  1. U mnie chyba też będą 3 dni wolne... Mam nadzieję, bo jest jeszcze opcja, że będą po prostu skrócone lekcje :P Grudzień jest chyba moim ulubionym miesiącem w roku, chociaż w sumie sama nie wiem ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń