środa, 17 grudnia 2014

CHRISTMAS TAG!

Hejka kochani!
Nie mogę w to uwierzyć że do świąt został już tylko tydzień <3 Nie mogę się do czekać, ten tydzień taki intensywny, chociaż dziś i jutro zostaje w domu, dopadła mnie jakaś grypa żołądkowa ale już jest dość dobrze :) No cóż, święta za pasem, więc postanowiłam dać mały świąteczny akcencik i na moim blogu. Ostatnio oglądam dużo vlogów świątecznych i wiele osób robi CHRISTMAS TAG , pomyślałam że czemu by nie więc już bez zbędnego przedłużania przejdźmy do pytań :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do świąt Bożego Narodzenia? 
Hmm, w sumie to nie wiem. Takie intensywne przygotowania tzn. zakupy jakieś prezenty itp. zaczęły się właśnie teraz, dziś też udekorowałam z lekka pokój więc tak około tygodnia przed świętami :)


2. Posiadasz kalendarz adwentowy ?
Niestety nie. Zbyt późno zabrałam się za kupowanie, i już nigdzie nie mogłam znaleźć żadnego :(

3. Jakie są twoje ulubione filmy świąteczne? 
Nie mam jako tako ulubionego filmu, i może zdziwię was tu bo nie przepadam za Kevinem, <chociaż jestem zdanie że święta bez Kevina to nie święta> troche już mi się znudził. Ale chyba ulubionym filmem będzie Ekspres polarny :)

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne ?
Wspomnień jest wiele, ale nie umiem wybrać żadnego

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w twoim domu? 
Kiedyś kolacje zaczynaliśmy przy pierwszej gwiazdce, jednak teraz nigdy wszyscy nie możemy się zgrać. Spotykamy się u moich dziadków w domu całą rodziną, ciocie, wujkowie, kuzyni kuzynki, zawsze jest nas 20 :) czyli że tak powiem NA BOGATO :) najpierw dziadek składa wszystkim życzenia i zaczynamy dzielić się opłatkiem, potem zaczyna się kolacja.. Zawsze jest 12 potraw i teoretycznie jest tradycja że trzeba spróbować wszystkiego, ja jem tylko pierogi i makowiec :) Babcia ma w szafie magiczny dzwoneczek, co oznacza że Mikołaj już przyszedł i nadszedł czas na otwieranie prezentów! Potem reszta kolacji.. Oczywiście nigdy nie może zabraknąć kolęd :)



6. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia? 
W tych Świętach uwielbiam tą wspaniałą atmosferę, uwielbiam spędzać czas z rodziną i mimo to że widujemy się prawie co tydzień w takim gronie, to jednak w święta jest inaczej, jest tak wyjątkowo..

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne ?
W sumie to opisałam większość w pytaniu 5. Czyli zjeżdżamy się całą rodziną, oczywiście ssianko i pieniążki pod obrusem, przemowa dziadka i ''mikołajowy dzwonek''.

8. Jakie są twoje ulubione piosenki świąteczne ? 
Uwielbiam kolęty ale poza nimi to myśle że:
Wham!- Last Christmas
Mariah Carey- All I Want For Christmas Is You
21 Allstars- Kocham Te Święta

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Zwykle w naszym domu jest sztuczna choinka, jednak w te święta najprawdopodobniej zagości u nas żywe drzewko.




10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny ?
Myślę że będzie to zapach pierników :)



11. Jaki kolor lampeczek świątecznych lubisz najbardziej?

Ostatnio bardzo podobają mi się białe lampki :)

12. Odliczasz dni do świąt?
No pewnie! A kto nie odlicza ?:*

13. Ulubiony świąteczny lakier do paznokci?
Ja raczej nie maluje paznokci, ale święta kojarzą mi się, chyba jak wszystkim z czerwonym kolorem :)

14. Ulubiony napój świąteczny ?
Ja jestem osobą 100% uzależnioną od herbaty i nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Jednak lubie sobie czasem wypić dla odmiany gorące kakao z bitą śmietaną :)

I to na tyle z tego tagu, mam nadzieje że spodobały wam się moje odpowiedzi i do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz