sobota, 29 listopada 2014

Zielona szkoła :)

Hejka kochani :)
zeszły tydzień minął mi bardzo ciekawie, poniedziałek i wtorek były mniej interesujące od reszty, zwyczajne lekcje, sprawdziany, po prostu szkoła, szkoła a no i ten, szkoła! Ale w środę wraz z moją klasą pojechaliśmy na wycieczke, znaczy przez trzy dni były jakieś zajęcia, a to o wodzie, ściekach i kanalizacji, aż po gatunki zwierząt pod ochroną i konie :) Jest to wycieczka obowiązkowa dla wszystkich klas 2 gimnazjum. Powiem wam że było  świetnie! :) Znaczy nie wliczając w to dość nudnych zajęć o wodzie i ściekach :/ Ale to byly tylko 4 godziny zajęć dziennie więc mogła bym tak mieć codziennie :) A reszta dnia? Czas wolny, czyli dyskoteka, piłkarzyki tenis stołowy, nawet nauczyłam się grać w karty, oczywiście nie mogło zabraknąć tradycyjnej gry w butelkę i ogniska! :) I wiecie co? Nie myślałam że mam tak wspaniałą klase, wszyscy tacy zgrani, mimo to że jak w każdej klasie jesteśmy podzieleni na różne grupki, to miło i zabawnie spędziliśmy czas :)
To ja juz was zostawiam, i do następnego :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz