poniedziałek, 11 sierpnia 2014

jestem! :)

Hej kochani, przepraszam że was tak zaniedbuje, ale albo nie mam o czym pisać bo tak na prawdę miałam leniwe dni i siedziałam wiecznie w domu oglądając telewizje lub vlogi na youtube, albo nie ma mnie w domu..  Od czwartku do wczoraj, siedziałam sobie u babci na wsi :) Nie wiem jak wy ale ja wprost uwielbiam wiejski klimat: tak cicho i spokojnie :) Przez pierwsze dwa dni głównie leżałam i nie robiłam nic,  czasem przeszłam się na krótki spacer ale ogólnie nie ma co do opowiadania. W sobote zadzwoniła do mnie i spytała czy jestem u babci bo ona jest nad jeziorem i czy mam ochotę do nie przyjść.. Oczywiście bez dłuższej chwili zastanowienia przebrałam się w strój i poszłam pływać!
Późniejszym popołudniem poszłam na ponton z wujkiem, który uczył mnie wiosłować, haha było tyle śmiechu <3  W niedziele przyjechali po mnie rodzice, poszliśmy na chwile nad jeziorko i do domku ! Ogólnie, było super, i ciesze się że mogłam troche odpocząć. Myśle że do końca wakacji podjadę jeszcze do dziadków na kilka dni :) Jak na razie zmykam bo musze jeszcze trochę posprzątać w pokoju.
Więc do następnego :)

Przepraszam was z całego serca że nie ma zdjęć, ale na prawdę nie myślałam o robieniu zdjęć... :(

2 komentarze:

  1. Także byłam kilka dni u mojej babci na wsi i masz rację,że na wsi jest tak spokojnie i cicho :)
    Obserwujemy?
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ammm ... co mogę powiedzieć- no po pierwsze masz MEGA zdjęcia i oczywiście wygląd bloga( ale o tym chyba nie muszę wspominać), i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, udanej zabawy, pozdrawiam :)
    ____________________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń