niedziela, 17 sierpnia 2014

Hej kochani :)
Jeszcze dwa tygodnie tygodnie wakacji, pogoda się psuje :( Trudno trzeba będzie to jakoś wykorzystać ;) Mam plany pojechać do trójmiasta, ale czy się uda? to się okaże w najbliższym czasie :) Na razie siedzę sobie w domku, czasem pojadę do babci.. ostatnio po 2 latach spotkałam się z córeczką mojego kuzyna, jejciu<3 jak ona urosła... nie moge uwierzyć że ma już prawie 5 lat.. ten czas tak szybko leci, a dzieci się zmieniają.. Co ja się będę długo rozwijać, jest taka kochana i mam nadzieje że niedługo znowu się zobaczymy :)
Wczoraj siedziałam w domku i do południa zajęłam się sprzątaniem, z myślą o popołudniowym wyjściu :> A mianowicie dzień wcześniej umówiłam się z Julką i Kubą.. Nie widzieliśmy się chyba od początku wakacji :* Ale w końcu udało nam się spotkać <3 Nie było to jakieś długie spotkanie. Rowerami pojechaliśmy na stadion, potem na nasze ulubione tymbarki. Dzień wspaniały, nareszcie mogliśmy opowiedzieć sobie dokładnie co działo się w te wakacje :)
Mam nadzieje że niedługo się spotkamy, kto wie może w większym gronie;)
A dziś? Baardzo leniwy dzień :D Spędziłam go głównie siedząc przed komputerem czy telewizorem.. ;)
Także do następnego :)

A wam jak mijają wakacje? Z kim lubicie spędzać swój wolny czas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz