wtorek, 1 lipca 2014

Rodzinnie :>

Hejoski :>
Jak niektórzy z was wiedzą w niedziele pojechałam do babci na imieniny i urodziny wujka, i jeszcze odbyły się urodziny kuzyna.. taka impraa XD no tak, był cały domek ludzi, ja głównie siedziałam na tarasei, bo w domku było mi bardzoo, gorąco, nie ważne.. Bardzo miło rozmawiało mi się ze wszystkimi :) Oczywiście nie mogło zabraknąć grilla, na którego od dłuższego czasu miałam ochotkę :) Siedziliśmy sobie tak do ok. 24 i poszłam spać do babci.. Nie wyspałam się,.. od samego rana ktoś kręcił się po całym domu < i człowieku śpij tu w takich warunkach> Ale co tam,.. Poszłam sobi z ciocią do sklepu, z dziadkiem na spacer... A co bylo najciekawsze.. W sadzie u dziadków rosną wysokie pokrzywy/ chwasty itp. No i nie bardzo wjeżdżać tam kosiarką, to dziadek mial kosić to kosą ;) ale ja stwierdziłam że to musi być ciekawe zajęcie, i wzięłam się za tą kose <hahhaha> było naprawdę świetni! Jestem bogatsza o nowe doświadczenie ;) Potem poszłam do domku cioci i właściwie spędziłam tam reszte po południa... Wrócić miałam dziś rano autobusem o 6 rano :O Ale na szczęście mój kochany kuzyn, jechał na jakąś imprezę do miasta to się z nim zabrałam, i nie musiałam raniutko wstawać :D A teraz siedze w domku, i w sumie lece się czykować bo za jakieś pół godzinki spotykam sie z Jujką i Kubą, więc trzeba się uszykować :D
Do następnego :)



A wam jak minął weekend? Macie jakieś plany na dziś? :)




5 komentarzy:

  1. Widać, że weekend się udał :) Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udał udał, i to jak :> a podasz linka to na pewno zaobserwuje :)

      Usuń
  2. świetnie , masz talent , Zapraszaam do mnie , dopiero zaczynam , zapraszam również do komentowania , obserwowania i wzięcia udziału w ankiecie http://andbutterfly.blogspot.com/ obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś na jezioro .. jejku jakie słodziaki *_*
    obserwujemy? odpowiedź u mnie livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie kociaki :)
    Moje plany to zdjęcia z koleżanką :D

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń