wtorek, 8 lipca 2014

Nieobecność + pakowanie na obóz :)

Hej kochani :*

Od razu chce was przeprosić za moją nieobecność na blogu, ale przez ten czas właściwie nic się nie działo...  Mój tata, kuzyn mieli urodziny, czasem gdzieś wyszłam ze znajomymi, ale ogólnie to siedzę w domuu... i tak na prawdę to nie robie nic poza leżeniem, oglądaniem czegoś w telewizji i sprawdzaniem różnych rzyczy na facebook' u, ask' u, instagramie itp. <zapraszam wszystkich na wszystkie moje konta, linki z boku strony> Nie ważne...
Już jutro jadę na ten długo oczekiwany OBÓZZ!! Jejkuu ale ja się ciesze! Ostatnie kilka dni spędziłam również na jakiś drobnych, ostatecznych zakupach! A dziś się pakowałam... i jeszcze w sumie nie skończyłam :D Ale pokaże wam co zabrałam ;)

Od lewej: 3 pierwsze bluzki termoaktywne < sklep sportowy>, cropp, H&M, H&M




Od lewej: lekinsy:  cayman, rynek, szkorty:  H&M, lidl ;), cropp


piżamki :)) leginsy- rynek, koszulka obozowa 2013, i bluzka- cayman


Kochany mundur <3

kosmetyki, ich tu chyba nie będę opisywać :>, ale wszystkie wkładam do kosmetyczki z Palmolive


HAHAHA taka turystka ze mnie że ho ho :D

I tak, postów raczej w ciągu mojego wyjazdu nie będzie < wracam 21 lipca> myślę, że po obozie zrobę relacje, z tego co robiłyśmy, jak było itp. Kto wie może podczas wyjazdu dodam posta krótkiego z telefonu < gdzie aktualnie jestem itp... Jednak mam nadzieję że jako taki, dostęp do internetu będę miała i wszystko gdzie aktualnie jestem, zdjęcia itp znajdą się na moim instagrami na którego serdecznie zapraszam :* INSTAGRAM :)
A więc do zobaczenia PAPA :*

6 komentarzy:

  1. Ja właśnie się rozpakowywałam, bo niedawno wróciłam z obozu :) Miłej zabawy! <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć obozu, ja w tym roku na żaden niestety nie jadę ;<

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥♥
    Super notka ! dobrze sie ją czyta :)
    Super pomysł na notke :) ☻☻☻
    Pozdrawiam !!
    buziakiii :**
    .....................
    Moze obs za obs daj znac u mnie na blogu :) ☻☻
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych wakacji!
    ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego wyjazdu! :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę ci udanego wyjazdu :))

    ♥♥♥ZAPRASZAM DO MNIE, BĘDZIE MI BARDZO MIŁO KIEDY POZOSTAWISZ PO SOBIE JAKIŚ ŚLAD♥♥♥

    ula-ulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń