środa, 2 lipca 2014

Moje plany wakacyjne :)

Hejoski :)
Dzisiaj post taki bardziej tematyczny, a mianowicie chce wam troche opowiedzieć o moich bieżących planach wakacyjnych :)


#OBÓZ
 Jak pewnie wiecie jestem harcerką, a z tego że jestem harcerką wyjeżdżam na obóz harcerski :) W tym roku moja i 3 inne drużyny z Gdyni i Gdańska jedziemy na obóz wędrowny... Na prawde strasznie się cieszę, ponieważ KOCHAM góry, jednak nie mam zbytnio okazji żeby tam jeździć.. W tym roku odwiedzimy Szklarską Porębę, Karpacz i Wrocław <którego to chyba najbardziej nie mogę się doczekać>  Ogólnie to świetna zabawa, w ślicznym miejscu, ze wspaniałym towarzystwem <3







#MORZE
Jednym z miejsc bez którego nie wyobrażam sobie wakacji to jest właśnie nasze Polskie morze.. uwielbiam tam jeździć <3 Zdecydowanie wole góry, może i dlatego że nad morze jeżdżę częściej ;) Zapewne będą to zwykłe jednodniowe wycieczki z rodziną, czy przyjaciółmi :)




#RODZINA
Należe do osób bardzo zżytych ze swoją rodziną i uwielbiam spędzać z nią czas.. Ale w sumie w tym roku będzie troche inaczej, moje starsze kuzynostwo z którym spotykałam się w niewielkim, wiejskim domku, bawiłam się w sadzie, biegałam po polach, czy chodziłam na spacery do lasu w końcu musiało dorosnąć < wiadomo jak każdy się starzeje> Ale wyjeżdżają do pracy, i to nawet za granice, te wakacje będą troche inne niż kiedykolwiek, ale sądze że nie zabraknie w nich spotkań z rodziną, wspólnych ognisk, spacerów czy czego kolwiek :) Przecież nie będą wiecznie pracować! :D 
 
#PRZYJACIELE
Moim zdaniem wakacje bez przyjaciół, to nie są wakacje! Zgada się ktoś ze mną? Przecież to prawie codzienne wypady z nimi, spacery, lody, nocowanie u siebie na wzajem, to chyba jedna z najważniejszych i najlepszych części każdych wakacji! Bynajmniej takie jest moje zdanie... W te wakacje na pewno będę spędzać bardzo dużo czasu ze znajomymi. Oni są zawsze! I to z nimi są najlepsze odpały, co nie? ;) Czuje że to będzie fundament moich wakacji!


 Ale czym były by wakacje bez spontana? Tak jest! NICZYM! Wypady nad jezioro, do lasu czy gdzie kolwiek, Mam zamiar wykorzystać te wakacje jak najlepiej potrafię, w końcu są one tylko raz na rok... A po wakacjach ta nieszczęsna druga klasa, więc trzeba wypocząć, wyszaleć się i zebrać siły :)
I wam życzę wspaniałych wakacji!! 

A wy, macie jakieś plany na wakacje? Co jest waszym wakacyjnym fundamentem? Do której klasy idziecie po wakacjach? 

Do następnego :> 

7 komentarzy:

  1. Ale ci zazdroszczę tego obozu! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne plany :) Zazdroszczę obozu. Nigdy jeszcze nie byłam :(


    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obóz harcerski i nie tylko to na prawdę świetna sprawa :>
      Co ty na wspólne obserwowanie? :)

      Usuń
  3. Jejuuu, ja też chcę taki piękny wygląd bloga *-*
    Zapraszam do mnie! : )
    nataszafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nominowalam cię do LBA: http://w-weronika.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę na obóz . <3
    obserwuję,może się odwdzięczysz? ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń