sobota, 21 czerwca 2014

No To zaczynamy :)

HEJ !!! :*
 Mam na imię Magda,jak pewnie zauważyliście po nazwie bloga ;) Znajomi jednak mówią na mnie Madzia lub Madzik, jak kto woli :D Mam 14 lat, i idę do 2 gimnazjum. Jestem harcerką, i staram się tym także kierować w życiu :) Mam wiele pasji i zainteresowań...
Kiedyś już próbowałam z blogowaniem, jednak nie do końca mi wyszło.
Od jakiegoś czasu bardzo chciałam mieć bloga, i stwierdziłam że bardzo fajne było by zacząć coś pisać, dzielić się z osobami swoimi przeżyciami, swoimi sprawami itp.;)
Mój blog chciałabym pisać o różnych tematach, mieszając moją codzienność na przykład z odrobiną mody :) Może akurat komuś się spodoba i zostanie na dłużej, było by mi bardzo miło :*

Do następnego, ściskam cieplutko :*













na sobie mam:
bluzka- cropp/ spodenki- nie pamiętam/ trampki- zwykły miejski sklep :)

4 komentarze:

  1. Fajnie się zapowiada, powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, moja Madzia :) Powodzonka Ci życzę :))

    http://juujciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)
    http://nina-ninula.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń