piątek, 27 czerwca 2014

Małe podsumowanie tego roku szkolnego :)

Hej kochani!


Ja już odebrałam swoje świadectwo, i ostatecznie mam już te upragnione długo oczekiwane i ukochane przez wszystkich WAKACJE!
Osobiście ja z mojego świadectwa jestem nawet bardzo zadowolona. Będąc w pierwszej klasie gimnazjum mam średnią 4,92. Wiem że wiele osób mówi że pierwsza klasa jest prosta, są same powtórki itp. Może i jest WIĘKSZOŚĆ powtórek, ale jednak jest więcej materiału do opanowania niż w podstawówce. Mi ten rok szkolny minął bardzo szybko, właściwie to w mgnieniu oka :) Pamiętam jak 30 sierpnia zaszłego roku, poszłam z Jujką, aby zobaczyć listę klas. Wyszłam wtedy z tej szkoły ze łzami w oczach, trafiłam do klasy nie znając nikogo, jedynie z dwiema dziewczynami z mojej byłej szkoły których właściwie nie znałam, jedynie co ze szkolnego korytarza... Więc na rozpoczęcie roku również poszłam z Jujką ( która trafiła do klasy z osobami które znała ona i je lubiła), byłam przestraszona i martwiłam się jak to  będzie, a co jeżeli nikt mnie nie polubi i takie tam.. Jednak wchodząc do klasy, można powiedzieć że od początku trzymałam się z dziewczynami z mojej byłej szkoły. Z czasem zaczęłam się oswajać z resztą. Bałam się również na jakich trafi nauczycieli, jednak miło się zaskoczyłam, bo na tych najsurowszych nie trafiłam, wszyscy są w miare mili, ale też wymagający (oczywiście tam jest kilka wyjątków). Dobrze wracając do osób z klasy to w sumie bardzo się cieszę, że nie znałam nikogo. Można powiedzieć że w nowej szkole, w nowej klasie zaczęłam wszystko od samego początku :) Moja klasa okazała się bardzo miła i w miare tolerancyjna wobec wszystkich. Jednak wiadomo, że nie zawsze, każdy z każdym musi się trzymać :) Ale dogaduje się z wszystkimi! :* Poza tym że jest troche więcej materiału, niż w podstawówce... To tak szczerze? Mi w gimnazjum bardziej się podoba :)

I jeżeli wy też martwicie się pójściem do nowej szkoły, że np. nie poradzicie sobie z materiałem, czy boicie się na jakich nauczycieli traficie. To nie martwcie się! Myślę że każdy trafi na wspaniałą, wymarzoną klase, z nie najgorszymi nauczycielami! I tego wam życzę :) A jeżeli macie jakieś pytania odnośnie, mojej szkoły, czy  jakieś pytania odnośnie życia w gimnazjum. I z wszystkimi innymi pytaniami, zapraszam na ask :) lub facebook :)
A jak tam wasze oceny w tym roku? Lubicie swoją klase?

Zapraszam do obserwowania oraz komentowania bloga :)
To do następnego. PA :*

Przepraszam że dodaje te ubrania które miałam dziś na zakończeniu w takiej formie, ale zapomniałam zrobić zdjęcia i się przebrałam, uczesałam i wg, ale miałam na sobie: sukienka - H&M, sweterek- stradivarius, baleriny- Ray? ( czy jak kolwiek się to pisze :)

1 komentarz:

  1. Też własnie ukończyłam klasę pierwsza gimnazjum i to, z podobną średnią 4, 94 :) Pierwsza klasa może i była prosta, jednak ja jak zwykle nic się nie uczyłam, przez co byłam trochę do tyłu z materiałem. :)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA

    OdpowiedzUsuń