niedziela, 22 czerwca 2014

Kocham takie dni ♥

Witam was kochani! :)
Jak tam minął dzień? Ja miałam jechać dziś do Elbląga ze znajomymi, jednak moje plany nie do końca wypaliły ;/ Musiałam jechać do babci, ponieważ ta wyprawiała wczoraj swoje imieniny, które ma jutro ( hahaha, tak, to bardzo interesujące ) a ja wczoraj nie byłam, bo jak wiecie, albo nie wiecie poszłam do Jujki na urodziny XD więc musiałam jechać dziś, czyli z Elbląga nici :( Ale w sumie było bardzo fajnie :) Pojechaliśmy zjadłam mój ulubiony rosołek <3 bawiłam się z psami, głaskałam krowe, a właściwie to krowy :D <3 Trochę pochodziłam, sama, z kuzynami, troche poczytałam. NO i wracamy, ale co? Madzia nie wróci do domu! Madzia poszła do Jujki! Robiłyśmy zdjęcia, rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się, no i wiadomo jak to z przyjaciółką <3 I w sumie cały dzień minął mi bardzo miło, jednak załamuje mnie fakt, że jutro trzeba rano wstać i pójść do szkoły :/ Na szczęście tylko tydzień i to upragnione WOLNEE !! <3

Ściskam gorąco, i do następnego :* :)
No sobie mam:
bluzka- medicine/ leginsy- cayman/ buty- zwykły miejski sklep obuwniczy/ sweterek oraz bransoletkę- dostałam/ torebka- pożyczona od Jujki, która robiła za mojego fotografa <3





 


1 komentarz:

  1. ŚLICZNE TE ZDJĘCIA KOTEK <3

    http://juujciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń