czwartek, 26 czerwca 2014

Hej kochani!
Nie pisałam do was przez te ostatnie dwa dni bo siedziałam chora w domu i w sumie nic się takiego nie działo. W związku z tym stwierdziłam, że nie ma sensu wam pisać o tym że siedzę w domu chora, i nic nie robię.. Too takie interesujące.. -,- Nie ważne, ale przynajmniej wiecie co się ze mną działo ;) Dziś w końcu poszłam do szkoły, a właściwie to mieliśmy taki dzień z wychowawcą, jak pewnie większość z was  W mojej szkole nauczyciel mógł wybrać czy idziemy gdzieś na cały dzień ( na czas wszystkich lekcji jakie mamy w tym dniu ) czy zostajemy w szkole i mamy normalne lekcje.. Na szczęście, nasza pani zgodziła się abyśmy wyszli ( jednak nie wszyscy nauczyciele w naszej szkole byli tak hojni i poszli gdzieś ze swoimi klasami). No a więc poszliśmy na ognisko, do lasu… I ... I nie spodziewałam się że mam tak świetną klasę! Mimo to że z 30 osobowej klasy, przyszło tylko 15( razem ze mną), spędziliśmy razem miło czas! A więc poszliśmy do lasu oddalonego do naszej szkoły o min. 4 km :o Właściwie miejsce w którym byliśmy nazywa się parkiem dendrologicznym ( chyba dobrze napisałam ) było tam ślicznie <3 Niestety byłam tak zajęta, że nie zrobiłam żadnych zdjęć :< Tam wszyscy cały czas razem, to jedliśmy, graliśmy w nogę, i w siatkę, i zbijaka, a nawet znalazł się czas na grę w butelkę, przy której chyba najbardziej się uśmiałam :D Było po prostu wspaniale, spędziliśmy ze sobą tak wspaniały czas, i na prawdę nie sądziłam że będę si tak świetnie bawić..
Do domu wróciłam coś koło 13/14 nie pamiętam już dokładnie. A na 16 szłam na zbiórkę, taką ostatnią przedwakacyjną :) Potem poszłam jeszcze na spacer z tatą i psem, a teraz siedzie pisze dla was posta i słucham sobie płyty Dawida <3 A WŁAŚNIE !! Dziś wracam do domu, zjadłam, i poszłam do empika żeby kupić sobie bravo, bo chciałam coś tam przeczytać... stoje sobie już przy kasie i patrze na ofertę specjalną, i po prostu ugięły się pode mną nogi... Płyta Dawida Kwiatkowskiego 9893 Akustycznie jest przeceniona o 50 % i ja bez żadnego wahania kupiłam tą płytę, ponieważ było to jedno z moich marzeń.. JEJKU CZUJE SI TAK WSPANIALE ;3
Dobrze mam nadzieje że nie zanudziłam was na śmierć i do następnego :*
+ przepraszam za brak zdjęć ale naprawdę nie miałam jak robić :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz