sobota, 21 czerwca 2014

Dni Kwidzyna+ Urki Jujki :*







Hej kochani!
Dziś pisze do was już drugiego posta! Rano wstałam poszłam na zbiórke, wróciłam i właściwie nic się nier działo. Tak przed 16 przyszła po mnie Oliwia, bo miałyśmy iść razem na urodziny do Jujki, jednak po drodze musiałyśmy zajść jeszcze po Julke :) Czyli jesteśmy już z Oliwią i Julką, a więc kierunek La Cantina ( czy jak to się tam pisze xd) Kupiłyśmy Jujce książkę 'Bóg nigdy nie mruga' i płytę Ariany Grande, z której była MEGA zadowolona. Ja dałam jej jeszcze taki albumik z naszymi wspólnymi zdjęciami. < Tak przy okazji to Jujka to moja najlepsza przyjaciółka, w sumie jesteśmy jak siostry, ale o tym kiedy indziej >. Wracając do urodzin, po pizzy poszłyszmy na stadion, gdzie jak co roku odbywały się Dni naszego miasta: Kwidzyna, jakieś koncerty, wata cukrowa, popcorn, frytki i wiecie, te sprawy :) Ale poza mna Oliwią, Jujlką i Jujką, były jeszcze Julka, Daria, Agata, Martyna i Ewelina, wszystkie się znamy i chodzimy do jednej szkoły...A potem jeszcze doszła do nas Kinia :) Dzień był mega, atmosfera też bardzo miła :) Kocham wypady na miasto ze znajomymi, a zwłaszcza gdy są jakieś imprezy, bo wtedy zawsze się coś dzieje XD Ogólnie dzień
 uważam jak najbardziej za udany :D :*
Do następnego :*

+Z góry przepraszam za jakość zdjęć ;/

Na sobie miałam:
bluzka- cropp/ leginsy- cayman/ byty- converse

2 komentarze:

  1. Żałuj, że nie poszłaś z nami do kina 5D :3 Super było!
    http://coco-million.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham, jejciu :)) <3

    http://juujciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń