niedziela, 29 czerwca 2014

:) :) :)

Hejcia :)
No to w końcu te wakacje:) Wczorajszy dzień minął mi bardzo miło. Głównie byłam poza domem... Rano wstałam troche posprzątałam, a na 14 byłam umówiona z Klaudią ( moja przyjaciółka z klasy ). Klaudia mieszka w miejscowości poza moim miastem, jakieś ok 4 km. I poszłyśmy do niej razem. Bo u niej w miejscowości był organizowany taki 'dzień dziecka' <tak dopiero teraz> no i poszłyśmy, bawiłyśmy się, a potem wzięłyśmy piłke od siatkówki no i gramy :) Ale było przy tym śmiechuu... hahahaha :D Byłyśmy jeszcze na spacerze z pieskiem Klaudi.. Ogólnie takie bardzo miłe po południe :) Dziś byłam chwile u znajomych, a zaraz po obiadu jade do babci! Wujek ma imieninko-urodzinki i będzie gril ;) A z tego że są wakacje to postanowiłam zostać sobie na kilka dni u babci, więc postów raczej nie będzie :/ Ale spokojnie, wracam jakoś we wtorek rano, jak dobrze pójdzie :)
A teraz słucham sobie mojej ukochanej płyty Dawida, i odpoczywam <3
To do następnego, buziaki :*

4 komentarze:

  1. Fajnie tu. Będę wpadać częściej! :)
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Grałam ostatnio w siatkówkę :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zrobię to samo ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń